Marketing

50 přání k 50. výročí značky Kinder

Tento rok je pro oblíbenou čokoládovou značku Kinder z Ferrero Group naprosto výjimečný, slaví totiž své 50. výročí. Při této příležitosti se značka ve své kampani rozhodla udělat radost 50 lidem pomocí soutěže o splněná přání.

Koncept a veškerá doprovodná komunikace pochází z dílny agentury Momentum.

Globální kampaň běžela v televizi, v online médiích a byla doplněna v místech prodeje. O věcné ceny, ale i o zážitky pak lidé soutěžili prostřednictvím webové stránky v období od začátku května do poloviny října. S pomocí Kinder se soutěžilo o výhry v podobě návštěvy velké ceny Formule 1, koncertu v zahraničí nebo třeba o fotbalovou akademii Petra Čecha. Vyvrcholení soutěže proběhlo 18. října velkou oslavou 50 let značky Kinder, která byla plná hvězdných hostů, novinářů, ale hlavně dětí a výherců.

„Jako komunikační agentura značky Kinder se každou kampaní snažíme cílovou skupinu rodičů vrátit do jejich mládí i dětství a budovat tak emocionální vazbu ke značce. Chtěli jsme, aby 50. narozeniny značky slavili hlavně lidé. A protože jsou narozeniny časem splněných přání, umožnili jsme lidem slavit tím, že si svých 50 přání opravdu splnili. Víme už, že slavilo skoro 95 tisíc návštěvníků stránek. Ale prodejní čísla klienta určitě ukážou, že lidí slavilo mnohem víc,“ dodává Štěpán Adamec, Account Director (Momentum Czech Republic).

Úspěchu a oblíbenosti se těšila i doprovodná píseň Happyland. Objevila se v přehledu Spotify 50, kde je zohledněno sdílení mezi uživateli, objevila se i v rotaci Fajnrádií, Radiožurnálu a v hitparádě Hitrádia se držela na horních příčkách. Píseň nazpíval někdejší vítěz Eurovize, Måns Zelmerlöw ze Švédska.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *