V nejnovější reklamní kampani letecké společnosti Emirates, která bude spuštěna v polovině léta 2023, se objeví i její nová ambasadorka – Penelope Cruz. Oscarová herečka a filantropka je dlouholetou fanynkou značky Emirates a zároveň její častou cestující. Celý příspěvek →
Síť drogerií ROSSMANN ve své nové kampani vsadila na jógu
Ústředním motivem nové kampaně sítě drogerií ROSSMANN je jóga. Kromě sociálních sítí, tištěných i online médií a POS materiálů na prodejnách patří mezi klíčové komunikační nástroje kampaně také aplikace ROSSMANN CLUB. Celý příspěvek →
Kampaní Láskyplný páteček Kofola upozorňuje na nedostatek lásky
Tradiční československá značka a s ní stejnojmenná firma letos přichází s inspirativním krokem. Originální cestou upozorňuje na potřebu lásky ve společnosti, se změnou začíná u sebe a k zapojení vyzývá i ostatní. Všem zaměstnancům daruje Láskyplný páteček neboli den volna na lásku. Celý příspěvek →
Během 10 let se na trhu objeví více než jedna miliarda nových zákazníků zvyklých využívat digitální služby,
Podle nové studie společnosti Accenture vstoupí v příštích 10 letech na trh více než miliarda digitálně nativních zákazníků z celkem 8 zemí, jimiž jsou Bangladéš, Egypt, Etiopie, Indie, Indonésie, Keňa, Nigérie a Filipíny. Celý příspěvek →
Allegro přichází do Česka
Čeští obchodníci se již mohou registrovat a začít prodávat na allegro.cz, nové marketplace platformě propojující prodejce s miliony zákazníků. Pro nově registrované obchodníky si navíc Allegro připravilo řadu funkcí, zvýhodněných nabídek i nástrojů, které jim prodej na novém kanále výrazně usnadní. Celý příspěvek →
Nová kampaň KFC vyzývá k vaření z kuřecích kousků
KFC spouští novou marketingovou kampaň, která přináší nový pohled na rychlé občerstvení. Kampaň ukáže, že na křupavých kuřecích kouscích z KFC si může každý pochutnat z pohodlí domova a doplnit je o své oblíbené přílohy. Celý příspěvek →
MOL spouští kampaň na podporu Fresh Corner s Langmajerem
Rozsáhlou síť čerpacích stanic MOL si řada lidí spojuje s chutným občerstvením. Na kvalitu oblíbených párků v rohlíku nebo prémiové kávy z Fresh Corner bude nově v celoroční kampani „dohlížet” herec Jiří Langmajer Celý příspěvek →
Reklama v segmentu hobby marketů
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších zadavatelů inzerce v prvním kvartálu 2023 v segmentu hobby marketů. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce
Značka Gillette Venus spustila osvětovou kampaň se známými influencerkami
Ženy čelí v dnešní době velkému tlaku na to, aby byly dokonalé a splňovaly leckdy nesplnitelné ideály krásy. Většina z nich se kvůli všudypřítomně propagovanému ideálu cítí nejistě a bojuje se sebepřijetím, a to už od útlého věku. Celý příspěvek →
Kinley přichází s novou vizuální identitou i chutí
Značka Kinley přichází letos na trh se zcela novou kampaní nazvanou „Protože dnes si to zasloužíš“. Ta představí novou chuť i příchutě nejoblíbenějších variant Kinley. Kampaň chce lidem představit Kinley jako skvělou volbu nápoje pro chvíle, které si vyhradí sami pro sebe, a to například po náročném pracovním dni. Celý příspěvek →
BILLA zahajuje svou kampaň trvale snížených cen
BILLA trvale sníží po celém Česku ceny u vybraných výrobků. Zákazníci pocítí toto opatření u většiny základních potravin a spotřebního zboží. Řetězec bude o zlevněném zboží informovat v letácích, televizních spotech, na svých webových stránkách i v mobilní aplikaci. Celý příspěvek →
Online reklama v roce 2022 vyrostla o 18 %, výdaje dosáhly téměř 57 miliard korun
V roce 2022 dosáhly výdaje do online reklamy téměř 57 miliard korun, což potvrzuje roli internetu jako nejsilnějšího mediatypu. Jedná se o dosud nejvyšší investice, oproti roku 2021 jde o 18% nárůst, na kterém se v absolutních hodnotách nejvíce podílela display reklama (+23 %) a reklama ve vyhledávání (+9 %). Celý příspěvek →
Primark uvádí na trh svou první cirkulární kolekci
Společnost Primark uvádí na trh svou první řadu výrobků speciálně navržených a vyrobených tak, aby se daly opakovaně používat a recyklovat. Celý příspěvek →
Rajec v nové kampani spojuje uklidňující svět meditace s nedotknutou přírodou
Značka Rajec se po dvou letech vrací na televizní obrazovky s novou kampaní. V letošní netradiční minisérii spotů představuje hlavní hrdiny produktové řady a propojuje prvky uklidňujícího světa meditace s čistou rajeckou přírodou. Celý příspěvek →