V rámci 1.ročníku konference Leisure forum ve Slovanském domě, překvapila účastníky společnost NAS CZECH GROUP a.s. ,která vyvinula vlastní reklamní médium s názvem walkboard.
Chodníky a dlažba pasáží nebo obchodů jsou jedním z mála míst, které mohou poskytnout skutečně účinnou komunikaci.NAS CZECH GROUP přichází s jedinečným reklamním médiem, které nechává podlahovou grafiku daleko za sebou a rozvíjí další netušené možnosti.
Walkboard je světelný reklamní nosič s multifunkčním použitím. Převážně je instalován v chodnících a díky své malé konstrukční hloubce nachází široké uplatnění také v městských pasážích, nákupních a obchodních centrech i výstavních halách. Je možné jej využít nejen jako reklamní, ale také jako účinný informační a navigační systém. Nezasahuje do městské architektury, ale naopak své okolí efektně osvětluje. Reklamní a informační materiály jsou umisťovány pod krycí pochozí sklo s protiskluzovou úpravou.
Walkboard je dále rozvíjen o další technologické prvky, a tak se jeví jako perspektivní komunikační médium i pro budoucnost.Zájem o využití walkboardu mají také agentury sdružené v iBTL sekci AKA.Připravuje se společné testování v podmínkách nákupních center, které by mělo prověřt walkboard jako nosič BTL komunikace.
– red –















Follow


