Sleduje-li dnes člověk zprávy, musí mít nutně pocit, že svět spěje k záhubě. Katastrofickou zprávu střídá ještě katastrofičtější a na pozitivní informace nezbývá místo. Přitom na národní, ale i na lokáních úrovních se dějí věci zajímavé, inspirativní, o kterých se ale příliš nemluví. Klub Marketingového institutu a Centrum současného umění DOX se rozhodli s tímto trendem bojovat a obrací se proto na mladé lidi, kteří budou to, o čem se mluví, v budoucnu výrazně ovlivňovat, tedy studenty žurnalistických, mediálních a marketingových oborů.
Soutěž „Ukaž, napiš, zpropaguj“ je součástí výstavy „Kartografie naděje: Příběhy sociální změny“, která probíhá v Centru současného umění DOX a hlavním úkolem soutěžících týmů je vyhledat zajímavý a fungující lokální projekt, následně pak navrhnout a uplatnit koncepci jeho propagace a vytvořit jeho pozitivní mediální obraz.
Do soutěže, která probíhá po dobu zimního semestru, tedy od 8. 10. 2012 do 7. 1. 2013, se zapojily významné české vysoké školy (UJEP, VOŠP, Jihočeská univerzita, VŠE, UK, Masarykova univerzita v Brně). Zaslané projekty následně posoudí odborná porota složená ze zástupců vysokých škol, neziskových organizací a odborníků z marketingu, médií a sociologie. Porotu tvoří Helena Plívová, Petr Uherka, Denisa Kasl Kollmanová, Tomáš Poucha, Michal Šimůnek, Jaroslav Valůch a Zdena Kolečková.
– red –















Follow

