Březen je od nepaměti měsícem knihy. Z toho důvodu právě nyní připravila výzkumná agentura Nielsen v rámci svého pravidelného měsíčního seriálu z monitoringu reklamy Ad Intel News žebříček TOP 5 produktových značek v segmentu KNIHY v období duben 2024-březen 2025.
S velkým odstupem vložených investic obsadila 1. místo v žebříčku TOP 5 produktových značek kniha Když jídlo SPOJUJE. Na této „pětce“ je zajímavý velký rozptyl témat knih a také to, že druhé až páté místo je v ceníkových cenách reklamního prostoru hezky odstupňované. Celkový objem investic u TOP 5 firemních značek v této kategorii za stejné období duben 2024-březen 2025 představuje celkovou částku 150 732 000 Kč.
Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen přináší ucelený a strukturovaný přehled o tuzemské reklamě napříč celou mediální sférou. V České republice funguje již od roku 2010. Data pro něj jsou získávána nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). Sběr i analýza probíhají na základě transparentních metodologických postupů. Více informací přináší webová stránka nielsen-admosphere.cz.