Digitální mediální agentura Adexpres se dohodla s Googlem a podepsala smlouvu o využívání jeho plánovacího nástroje Doubleclick. Stala se tak první lokální mediální agenturou, která tento nástroj může využívat pro své klienty v celé své šíři.
„Před 4 lety jsme jako jeden z prvních odstartovali spolupráci s Adform, který se stal nyní již standardem pro většinu agentur. My ale nezůstáváme na místě a stále se zaměřujeme na nové technologie. Proto již dlouho testujeme a i využíváme další technologie, jako například Appnexus a Dataxu. Nyní jsme se rozhodli přidat i Doubleclick, který vnímáme jako technologickou špičku na poli plánování a servírování reklamy a programmatic buyingu. Je pravda, že v ČR mají možnost využívat i další hráči, jako například globální agentury. My ale budeme mít náš interní vyškolený tým lidí, kteří dodávají klientům servis (trafficing in-house, strategie, dynamické bannery atd..) a budou mít hloubkové know-how zde v Praze,” řekl Petr Jahn, Strategy Director Adexpres.
„Jsme velmi rádi, že se Adexpres, kterého vnímáme jako silného hráče na poli online marketingu a nových technologií, rozhodl pro Doubleclick. Toto spojení přinese výrazný posun v plánování online kampaní a hlavně v programmatic buyingu na české a slovenském trhu,” řekl David Špinar, Head of Performance Google.