Komunikace

Agentura Boomerang bude zajišťovat digitální komunikaci pro projekt STK pro chlapy

Projekt badmintonisty a olympionika Petra Koukala, který mezi českými muži zvyšuje povědomí o nutnosti preventivních prohlídek, zaměřených na  civilizační a onkologická onemocnění, se chce v tomto roce soustředit zejména na obsahovou komunikaci na sociálních sítích a v online prostředí.

„Boomerang patří ke špičce content marketingu u nás a umí zároveň obsahem dobře zasáhnout cílovou skupinu v online prostředí a na sociálních sítích,“ říká Petr Koukal.  „Boomerang bude úzce kooperovat s naší kmenovou agenturou Stance, která pro nás zajišťuje eventovou a PR komunikaci, “ doplňuje.
 
„Připravili jsme kreativní koncept, který pracuje s motivem kontroly nad vlastním životem a prezentuje jej na příkladech mužů, kteří díky tomu, že měli věci pod kontrolou, dosáhli úspěchů v různých oblastech života,“ říká Aleš Klemperer, kreativní stratég Boomerangu.
 
Cílem projektu STK pro chlapy je zvýšit počet mužů, kteří absolvují preventivní prohlídky a zároveň odbourat tabu, která brání debatě o mužském zdraví.  „Z našich výzkumů vyplývá, že sotva čtvrtina mužů absolvuje v dostatečné míře alespoň jednu z doporučených onkologických prohlídek,“ říká Filip Hrubý, mluvčí společnosti Sanofi, která se na projektu podílí. 

stk_prochlapy_big

 
V loňském roce se kampaň STK pro chlapy zaměřovala zejména na eventovou komunikaci. „V rámci letní Roadshow STK pro chlapy na hudebních a sportovních festivalech se do projektu zaregistrovalo více než 22 tisíc mužů a 630 z nich absolvovalo preventivní prohlídku zdarma na některé z 50 STK stanic pro chlapy, které fungovaly v rámci odběrových pracovišť Synlab po celé ČR,“ vysvětluje Petr Koukal. „A bohužel odhalila u 92 mužů zvýšené ukazatele nádorových markerů,“ dodává Petr Koukal, který založil projekt STK pro chlapy pod vlivem prodělané rakoviny varlat před čtyřmi lety. 

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *