Komunikace

Agentura Boomerang bude zajišťovat digitální komunikaci pro projekt STK pro chlapy

Projekt badmintonisty a olympionika Petra Koukala, který mezi českými muži zvyšuje povědomí o nutnosti preventivních prohlídek, zaměřených na  civilizační a onkologická onemocnění, se chce v tomto roce soustředit zejména na obsahovou komunikaci na sociálních sítích a v online prostředí.

„Boomerang patří ke špičce content marketingu u nás a umí zároveň obsahem dobře zasáhnout cílovou skupinu v online prostředí a na sociálních sítích,“ říká Petr Koukal.  „Boomerang bude úzce kooperovat s naší kmenovou agenturou Stance, která pro nás zajišťuje eventovou a PR komunikaci, “ doplňuje.
 
„Připravili jsme kreativní koncept, který pracuje s motivem kontroly nad vlastním životem a prezentuje jej na příkladech mužů, kteří díky tomu, že měli věci pod kontrolou, dosáhli úspěchů v různých oblastech života,“ říká Aleš Klemperer, kreativní stratég Boomerangu.
 
Cílem projektu STK pro chlapy je zvýšit počet mužů, kteří absolvují preventivní prohlídky a zároveň odbourat tabu, která brání debatě o mužském zdraví.  „Z našich výzkumů vyplývá, že sotva čtvrtina mužů absolvuje v dostatečné míře alespoň jednu z doporučených onkologických prohlídek,“ říká Filip Hrubý, mluvčí společnosti Sanofi, která se na projektu podílí. 

stk_prochlapy_big

 
V loňském roce se kampaň STK pro chlapy zaměřovala zejména na eventovou komunikaci. „V rámci letní Roadshow STK pro chlapy na hudebních a sportovních festivalech se do projektu zaregistrovalo více než 22 tisíc mužů a 630 z nich absolvovalo preventivní prohlídku zdarma na některé z 50 STK stanic pro chlapy, které fungovaly v rámci odběrových pracovišť Synlab po celé ČR,“ vysvětluje Petr Koukal. „A bohužel odhalila u 92 mužů zvýšené ukazatele nádorových markerů,“ dodává Petr Koukal, který založil projekt STK pro chlapy pod vlivem prodělané rakoviny varlat před čtyřmi lety. 

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *