banner_left
banner_right
Public relations

Agentura Newcast prosazuje trend méně postů, ale kvalitních

Agentura Newcast má od prosince 2015 na starosti správu a inovaci facebookových stránek Toyota a Lexus v Česku a pražská kancelář koordinuje také aktivity na Slovensku a v Maďarsku. Během několika měsíců se díky odlišnému přístupu ke správě facebookového profilu agentuře podařilo 2,5násobně navýšit počet aktivních fanoušků.

„Na začátku spolupráce s klientem jsme provedli podrobný content audit, na jehož základě jsme klientovi doporučili odlišný přístup ke správě profilu, který spočívá v důmyslném vybírání, respektive pečlivé přípravě jednotlivých postů a jejich sdílení s fanoušky. Dle našich zkušeností samotný počet příspěvků není z hlediska jejich zásahu až tak důležitý, přehršel postů může být naopak kontraproduktivní a fanoušky odrazovat,“ říká Anna Březinová, Social Media Consultant z agentu ry Newcast.

„Letošní rok je pro nás klíčový, nejen díky uvedení nového hybridního modelu Toyota RAV4. To se odrazí v jednotlivých marketingových aktivitách, včetně komunikace na Facebooku. V dubnu jsme v ČR navíc spustili také nový instagramový profil, který plánujeme v nadcházejících týdnech aplikovat také na Slovensku a v Maďarsku,“ říká Michal Velička, Product, Marketing & PR Manager Toyota Central Europe – Czech s.r.o.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *