Reklama

Agentura TRIAD Advertising připravila retro kampaň na Granko

Tradiční česká značka instantního kakaa GRANKO a reklamní agentura TRIAD Advertising spustily digitální kampaň s názvem Vraťte se do dětství. TRIAD se rozhodl komunikovat retro obaly GRANKA, které budou k dostání v obchodní síti AHOLD, krátkými stop motion videi, ve kterých se objevují hračky ze 70. a 80. let.

„Cílem této kampaně bylo probudit v lidech nostalgii a přimět je zavzpomínat si na dětství. S videi, které agentura TRIAD Advertising připravila, jsme velmi spokojeni, adekvátně komunikují značku GRANKO“, řekla Lucie Saláková, brand manažerka značky GRANKO.

TRIAD Advertising celou digitální kampaň vytvořil ve své in-house produkci s původní kreativou. Kampaň v průběhu následujících týdnů poběží na Facebooku a Instagramu v Česku i na Slovensku.

GRANKO_retro_big

„Tvorbu této kampaně jsme si velmi užívali, protože jsme při ní mohli vzpomínat, co nám jako malým dělalo největší radost. Naše interní produkce zapracovala původní kreativu a technika stop motion nám připomíná časy, kdy reklamě kraloval Pan Vajíčko“, řekla Petra Jankovičová, managing director TRIAD Advertising.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *