On-line

Air Bank zcela změnila webové stránky

Přehlednější nabídka služeb, přizpůsobení obrazovky i pro tablety a chytré telefony, ale především důraz na příběhy lidí. Tak vypadají od středečního večera webové stránky Air Bank.

Banka zcela změnila design stránek, který měla téměř od svého vzniku před pěti lety, a nový web netradičně postavila na svých klientech a zaměstnancích. Jejich tváře zachytil držitel ceny Magnesia Litera fotograf Tomáš Princ.

„Oslovili jsme klienty a zeptali jsme se jich, co mají na Air Bank rádi. Odezva byla veliká a jsme moc rádi, že někteří z nich šli doslova s kůží na trh a nechali se od nás i vyfotit nebo natočit na video. Zapojili jsme také naše zaměstnance, protože právě oni mají zásluhu na tom, že naši klienti patří mezi ty nejspokojenější ze všech bank v Česku,“ říká manažer marketingové komunikace Air Bank Tomáš Brych.

Původní webové stránky už přestávaly svým technickým a obsahovým řešením stačit stále širší nabídce služeb a také vzrůstajícímu počtu klientů Air Bank. Právě to se odráží i na více než dvou milionech návštěv na webu banky za měsíc. Nové webové stránky jsou na další nárůst klientů připravené, a navíc jsou přizpůsobené i pro chytré telefony a tablety, které dnes k surfování na internetu využívá stále víc lidí.

Webové stránky jsou teď také celkově přehlednější, a návštěvníci se proto v nabídce služeb snadněji zorientují. Při hledání informací jim pomohou i některé nové funkce. Web například pracuje s polohou návštěvníka, a automaticky mu tak najde nejbližší pobočku a ukáže, jak dlouho má ještě otevřeno. Vyhledávání usnadní také našeptávač, který nabídne přesně ty informace, které by daného návštěvníka stránek mohly zajímat.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *