Reklama

Aquila nasazuje nový televizní spot

Značka prémiové pramenité vody Aquila přichází pro tento rok s novým spotem, ve kterém sází již počtvrté na hudební koncept AquaBabes. Ověřený formát využívající projekt talentové platformy znovu zaujme nevšedním zpracováním, o které se postarala agentura Arnold Milano.

Vedle tematiky kojenecké vody je totiž hlavním motivem letošního spotu choreografie v prostředí nulové gravitace za stavu beztíže, která nahradila tu klasickou taneční. Ambasadorkami značky Aquila se tak opět stanou mladé talentované zpěvačky, které letos přinesou na televizní obrazovky i opravdu jedinečnou podívanou.

Hlavní myšlenkou nového spotu na kojeneckou vodu Aquila, za níž stojí agentura Arnold Milano, je choreografie ve stavu beztíže představující lehkost a čistotu. Během natáčení tak musely být protagonistky zavěšeny v prostoru pomocí speciálních postrojů a lanek. „Dívky absolvovaly před samotným natáčením několik tréninků s kaskadéry, kteří je učili nejen technice létání, aby výsledek působil věrohodně a ladně, ale i různým akrobatickým kouskům, například přemetům ve vzduchu,“ popisuje vznik reklamy Peter Schenk, marketingový ředitel KMV. „Jelikož se jedná o kojeneckou vodu, figuruje ve spotu i miminko,“ dodává. Jako hudební podkres byl ve spotu použit debutový singl současných AquaBabes Tvoje múza. Produkci zajišťovala agentura Toaster Pictures. Režie se ujal Eduardo Vieitez.

Aquila, která patří do portfolia značek společnosti Karlovarské minerální vody, podporuje hudební projekt AquaBabes, jehož hlavním organizátorem je vydavatelství Universal Music, již čtvrtým rokem. Prostřednictvím platformy AquaBabes se oba subjekty snaží vyhledávat v Česku mladé talenty a následně jim pomoci na prahu hudební a umělecké kariéry. Do projektu je každý rok na základě castingu vybráno několik nadaných zpěvaček, které se pro daný rok stanou ambasadorkami značky Aquila. Po celou dobu jsou pak coby AquaBabes jejími tvářemi i na webu, sociálních sítích Facebook a Instagram a na serveru YouTube, které tvoří pro projekt jako takový klíčové komunikační platformy.

„Projekt AquaBabes se nám v uplynulých třech letech osvědčil, proto jsme se rozhodli využít ho pro komunikaci značky Aquila i letos. Těší nás podporovat mladé talenty a dát jim možnost prosadit se v českém showbyznysu. U diváků jsou navíc hudební klipy, které v rámci projektu vznikají, velmi oblíbené, o čemž svědčí i statistiky počtu zhlédnutí na internetu. První skladba Neříkej mi baby se stala nejpopulárnějším českým hudebním klipem na YouTube pro rok 2014, druhá písnička Čistá jako láska dosáhla v roce 2015 coby součást reklamního spotu první příčky v žebříčku nejsledovanějších reklam na YouTube. Stejného ocenění se v roce 2016 dostalo i třetímu singlu Nejsem další. Všechny tři písně mají dohromady na YouTube přes 25,7 milionů zhlédnutí a čísla stále rostou,“ říká Schenk.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *