Public relations

Asociace českých stavebních spořitelen spolupracuje s agenturou ADison

Asociace českých stavebních spořitelen (AČSS) zahájila nový rok s novou agenturou. O její komunikaci s médii a v online prostoru se nově stará společnost ADison.

„Naším hlavním úkolem je ukázat, že stavební spoření je atraktivní produkt, který má své místo ve finančním portfoliu každého z nás. Vedle zpravodajských a ekonomických médií a rubrik, se zaměříme na lifestylová média, kde budeme představovat význam stavebního spoření pro život,“ říká ke spolupráci Tomáš Fridrich, partner v agentuře ADison. Agentura pro asociaci zajistí komunikaci s médii správu blogu Bydlimeradi.cz a komunikaci na sociálních sítích.

Základním posláním Asociace českých stavebních spořitelen je snaha o vytváření optimálního zázemí systému stavebního spoření a upevňování důvěry lidí ve spolehlivost, funkčnost, stabilitu, kontinuitu a výkonnost sektoru stavebního spoření.

Agenturní tým, který má zkušenosti s komunikací pro klienty z oblasti financí a lifestyle, například pro společnosti Zonky či Up Česká republika, bude řídit Jitka Cilečková, seniorní konzultace bude zajišťovat Hana Křenková a supervizní dohled spolumajitel agentury Tomáš Fridrich.

„Stavební spoření je jedním ze základních kamenů financování bydlení v České republice. Od spolupráce s agenturou ADison očekáváme, že podpoří povědomí a jeho renomé i u široké veřejnosti. Přispět by k tomu měla také komunikace na Facebooku a blogu,“ doplňuje Jiří Šedivý, tajemník AČSS.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *