Branding

Becherovka Lemond prošla redesignem

Becherovka Lemond je lehký bylinný likér typický svou světle zlatavou barvou a osvěžující citrusovou vůní. Snoubí se v něm mnohasetleté zkušenosti s výrobou likérů a dokonalé porozumění bylinkám.

Nový design a průhledná lahev odráží přírodnost produktu, přičemž receptura oblíbeného likéru zůstala beze změny. Nově vzniklá řada Fruits & Herbs napovídá, že se Becherovka v budoucnu chystá na trh uvést i další příchutě.

Od roku 2008, kdy byla Becherovka Lemond poprvé uvedena na trh, se lahev ani etiketa nezměnily. Nyní prošel Lemond výrazným redesignem, který více odpovídá novým trendům a potřebám spotřebitelů. „Původní Lemond v matné lahvi s výraznou etiketou byl cílen především na mladší spotřebitele tak, aby otevíral každou party. Nový design s průhlednou lahví, která se v portfoliu Becherovky objevila vůbec poprvé, klade důraz na přírodnost produktu, což symbolizují i bylinky a citron na etiketě. Při redesignu jsme mysleli také na ekologičtější přístup. Nová lahev je odlehčená a je zbavena nerecyklovatelného matného coatingu,“ komentuje novinku Zuzana Vacková, Brand Activation Manager. Uvedení nového designu provází vizuál s vystihujícím claimem Co na lahvi, to i v lahvi. Spolu s novou lahví vznikla také nová platforma ochucených variant Becherovky nazvaná Fruits & Herbs. Lemond je prozatím prvním zástupcem, v budoucnu však může být tato řada rozšířena.

Nový vzhled Becherovky Lemond bude podpořen na sociálních sítích a chystaná je také podpora v off-tradu. V obchodech je možné zakoupit novou lahev již od září. Zákazníci byli na změnu designu už dříve upozorněni prostřednictvím pošetky na původní lahvi, nyní je naopak na nových lahvích umístěn papírový krček odkazující na obal předchozí. Becherovka tak spotřebitele informuje o změně balení Becherovky Lemond, jehož obsah však zůstal stejný. Na redesignu lahve pracovalo studio Cocoon Prague.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *