Reklama

Billa se svou sběratelskou soutěží vstupuje do světa gamingu

S koncem léta spustila BILLA novou sbírací soutěž. Tentokrát na to však šla inovativním způsobem. Zákazníci mohou sbírat body i pomocí online hry. Ve spolupráci s McCann Prague proto BILLA proměnila klasickou sbírací kampaň v příběh s animovanými hrdiny, kterým děti mohou pomoci v boji o zdraví.

Ve spolupráci s McCann Prague proto BILLA proměnila klasickou sbírací kampaň v příběh s animovanými hrdiny, kterým děti mohou pomoci v boji o zdraví. Kampaň doprovází hra pro mobil i desktop, ve které děti utíkají před Zlocily a sbírají vitamíny. Za nasbírané vitamíny odemknou nejen další hrdiny Super Osmy pro herní prostředí, ale i reálný bonus v podobě velkých slev na ovoce v prodejnách BILLA i extra body do sbírací kampaně. Super Osmu si pak děti mohou nasbírat jako plyšáky, přičemž samotní hrdinové mají podobu ovoce a zeleniny se jmény jako Cibulín Cákloň, Anton Vokádo či Ředkvída Řízná.

Hru podle konceptu McCann Prague ve spolupráci s agenturou Good Games vytvořila pražská studia. V jádru klasická běhačka je překlopená do prostředí kuchyně, kde se hráč na útěku před Zlocily musí vyhýbat nebezpečným kuchyňským nástrojům a nezdravým potravinám, a navíc tu hrozí náhlé přepadení Zlocilů. Bonusový boost nám odemkne sebrání BILLA karty. Obtížnost hry se časem stupňuje, běžíme pořád rychleji, překážek přibývá, a když konečně narazíme, můžeme svůj výsledek aspoň porovnat s celostátním žebříčkem.

BILLA novou kampaní vstupuje mezi světové brandy, které v propagaci sází na poutavý příběh, atraktivní exekuci, interakci se zákazníkem a zodpovědnost za zdravý životní styl. Díky na míru šitému konceptu zároveň vstupuje do světa gamingu. Samozřejmě si slibuje i větší návštěvnost prodejen, ale také nárůst konzumace ovoce a zeleniny, zejména v rodinách s menšími dětmi.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!