Marketing

BILLA spouští věrnostní kampaň s produkty Leifheit

Na konci března členové BILLA Bonus clubu získají další výhody. Konkrétně od 30. března mají možnost nasbírané elektronické body zaměnit za pomocníky při jarním úklidu od německé značky Leifheit.

Obchodní řetězec BILLA v nové kampani nabízí zákazníkům osm různých pomůcek se slevou až 50 procent pro efektivní jarní úklid.

Mezi pomůcky v nové věrnostní kampani, které mohou zákazníci pořídit, se řadí stěrka na okna ve dvou různých velikostech, mop na okna 3v1, náhrada na mop, úklidová sada Twist extra soft M, teleskopická tyč, SET vysavač na okna a koupelny Nemo, nebo akumulátorový vysavač Reguls PowerVac 2v1. Pro získání těchto šikovných pomocníků z nové kampaně stačí využít klubové body a uhradit zbylou částku.

Produkty věrnostní kampaně Leifheit lze pořídit za odpočet bodů podle typu produktu a pohybuje se v rozmezí 55 až 320 bodů. Doplatek je následně stanoven v rozmezí od 199,90 korun do 2 899,90 korun. Pomocníky na úklid si budou moci zákazníci zakoupit až do 25. května nebo vyprodání zásob a není je možné koupit za plnou cenu nebo bez členství ve věrnostním programu BILLA.

„Jarní měsíce často spojujeme s úklidem našich domácností. A protože takový úklid může zabrat i hodně času, přišli jsme pro naše zákazníky s kampaní, která jim má tuto činnost urychlit. Produkty značky Leifheit se pyšní více než šedesátiletou tradicí a jsou špičkou v segmentu úklidových pomůcek. Navíc si je naši věrní zákazníci mohou pořídit za své nasbírané body a za atraktivní doplatek,“ uvedla Lucie Průšová, marketingová ředitelka BILLA ČR.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *