Komunikace

BILLA v nové věrnostní kampani peče s Dr. Oetkerem

Společnost BILLA připravila pro své zákazníky další věrnostní akci ve spolupráci se značkou Dr. Oetker. V období od 20. 3. do 14. 5. 2019 nabídne členům BILLA Bonus Clubu sérii osmi variant pečicích forem a dalšího kuchyňského příslušenství výměnou za BILLA Bonus Body ze zákaznického programu a finanční doplatek.

Věrnostní kampaň BILLA podpoří také v online komunikaci, rádiu, OOH a v místě prodeje.

Za 500 klubových bodů a finanční doplatek od 299,90 Kč do 679,90 Kč získají členové BILLA Bonus Clubu smaltované formy s nepřilnavým keramickým povrchem značky Dr.Oetker Kitchen Tools dle svého výběru. Všechny formy jsou vyrobené podle přísných německých norem, které zajišťují dlouhou životnost a zdravotní nezávadnost.

„Členům BILLA Bonus Clubu nabízíme zajímavé benefity spojené s jejich členstvím. Před Velikonocemi přicházíme se zajímavou možností zejména pro milovnice a milovníky pečení. Své body budou moci směnit za kvalitní kuchyňské příslušenství vyrobené z kvalitního smaltu s keramickým povrchem,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace společnosti BILLA.

Společně s věrnostní kampaní startuje BILLA rovněž soutěž o formy a příslušenství značky Dr. Oetker Kitchen Tools na sociálních sítích. Zájemci mohou nahrát fotku vlastnoručně upečeného moučníku na vlastní Instagram s hashtagem #pecemesbillou do 14. 5. 2019. Ze všech příspěvků bude vybráno 20 výherců, kteří získají pečící formu zcela zdarma.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *