banner_left
banner_right
Komunikace

Blíží se další ročník festivalu Golden Drum

Do soutěže 23. ročníku mezinárodního festivalu kreativity Golden Drum, který se bude konat od 18. do 21. října 2016 ve slovinské Lublani, se přihlásilo 1047 účastníků z 26 zemí.

Ředitelka soutěže Golden Drum Lučka Peljhan je nadšená zlatými hřeby letošní soutěže: “Jsme skutečně nadšení, že vidíme tak důležitý a velký růst u nezávislých agentur a současně i významný nárůst účastníků z jadranské oblasti. To jen dokazuje, že je tu významný kreativní potenciál a lokální inspirace, která jen čeká na své objevení světovou elitou.”

Soutěž Off Drum Ljubljana Poster Award obdržela 168 přihlášek, což je téměř dvakrát více než minulý rok. Počet přihlášek z regionu, které soutěží o cenu Adriatic Golden Drum Award, v porovnání s loňským rokem vzrostl o 46 procent na 140.

Do soutěže Golden Drum se přihlásilo 27 různých agenturních sítí. Znatelný nárůst byl zaznamenán u nezávislých agentur. Z 26 zemí, které se letos soutěže účastní, nejvíce přihlášek přišlo z Turecka (celkem 158), které má na svém kontě současně největší pokles počtu přihlášených v porovnání s loňským rokem. Hned za ním následuje Rusko se 147 přihláškami, což je oproti loňském roku nárůst. Nejvíce se navýšil počet přihlášek v Chorvatsku a Gruzii. Nováčky letošního ročníku jsou Bosna a Hercegovina a Kosovo.

23. ročník Golden Drum přinesl v soutěžním programu mnoho novinek. V kategorii Best Practice je nejvíce účastníků z oblasti Public Relations, aktivace a Branded Content, zatímco v kategorii Best Piece vede tisk, následovaný filmem a OOH. Návštěvníci se letos mohou těšit i na kategorii Capture of local spirit, která je jednou z významných novinek tohoto roku. Byla zavedena zejména proto, aby zachytila tvůrčího ducha dané oblasti. 42 kreativních návrhů bude v této kategorii soutěžit o cenu “Best capture of local spirit”.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *