Branding

BOHEMATIC – Nový český výrobce na trhu s luxusními hodinkami

Nová česká značka na trhu s luxusními hodinkami vznikla jako výsledek společné záliby podnikatele a investora Josefa Zajíčka a dvojice designérů Michala Froňka a Jana Němečka, kteří stojí za proslulým designovým studiem Olgoj Chorchoj.

Ze společné vášně pro techniku, řemeslnou zručnost a staré závodní automobily se zrodil nápad na ambiciózní projekt, který by české hodinářské umění vrátil tam, kam historicky patří. Výsledkem je nová česká značka BOHEMATIC — koncept luxusních malosériových mechanických hodinek vystavěný na precizní manufakturní výrobě v Novém Městě nad Metují.

„Hodinářství je řemeslo, které v sobě spojuje umění a design s použitím přesných strojírenských technologií. Tedy ta odvětví, ve kterých jsme za Rakouska-Uherska a první republiky dosahovali mezinárodního věhlasu. Naším cílem je designem a technologiemi jednadvacátého století navázat na tuto silnou hodinářskou tradici a to nejlepší z dob minulých,“ říká Josef Zajíček, CEO a investor značky BOHEMATIC, a dodává: „Koncept unikátních hodinek vystavěný na precizní české manufakturní výrobě, nadčasovém designu a individuálním přístupu ke každému zákazníkovi je cesta, po které chceme kráčet a kterou se chceme odlišit od konkurence. Zakázková výroba nám umožňuje velkou míru individuálních úprav a každé hodinky jsou tak vždy vyrobeny podle představ jejich majitele.“

„Rozhodli jsme se vyrábět řemeslný produkt, který v sobě skrývá obrovskou přidanou hodnotu spojující umění a design s použitím přesných strojírenských technologií. Chceme jít ale vlastní cestou a oživit český trh. Zajímá nás použití nejkvalitnějších řemesel, speciálního obrábění, povrchových úprav, ale i osobitých technologií, které se v „hodinařině“ příliš nepoužívají. Naší vizí je stavět na renomé českého designu, který chceme vlastním přístupem dále rozvíjet,“ doplňuje Michal Froněk, Art Director značky BOHEMATIC. „Majitel hodinek BOHEMATIC má možnost vyjít z navržených variant modelů a zároveň si své hodinky do značné míry individualizovat. Kromě vlastních barevných kombinací si zákazníci mohou navrhnout nápis, věnování či podpis na zadní víko a personalizovanou sekundovou ručku s monogramem nebo jiným ornamentem.“

Značka BOHEMATIC si zakládá nejen na modernistickém designu s nadčasovými tvary a precizním řemeslném zpracování na hranici technologických možností, ale také na silných českých příbězích. Příkladem takového příběhu je i první model hodinek v nabídce značky BOHEMATIC model GRAPHIC SUTNAR. Jedná se o první model ze série GRAPHIC, která chce pojmout po svém to nejlepší z historie i současnosti českého grafického designu. Jako prvního velikána si vybrala Ladislava Sutnara. Tento avantgardní umělec dosáhl světového věhlasu a jeho díla patří k základům soudobé vizuální komunikace, designu a typografie.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *