Reklama

Božkov spouští novou kampaň, která cílí především na mladé spotřebitele

Značka Božkov spouští novou televizní kampaň, kterou chce oslovit především mladší spotřebitele a posílit vnímání značky. Ve spolupráci s reklamní agenturou Made by Vaculík připravila dva TV spoty pro Božkov Originál a Božkov Peprmint, jejichž hlavním aktérem je vedle oblíbených drinků i známý český herec Jiří Macháček.

bozkov_z_nataceni

Cílem nové kampaně je posílit celkové vnímání značky, především u mladších spotřebitelů. Nápoje z Božkova patří k nejpopulárnějším a nejprodávanějším lihovinám v České republice. „Novými televizními spoty, ve kterých je hlavní postavou známý český herec Jiří Macháček, chceme značku Božkov přiblížit více také mladším lidem. Především těm, kteří se nebojí být sami sebou a nenechají se tlačit někam, kam nechtějí. Chceme jim ukázat, že za to, že mají rádi klasické české a tradiční chutě, se nemusí stydět, nemusí se přetvařovat,“ uvádí senior brand manažerka značky Božkov Gabriela Adámková a dodává: „Božkov Tuzemský a Božkov Peprmint mají na českém trhu své nezastupitelné místo již více než padesát let. Naším cílem je posílit vnímání těchto značek tak, aby ve chvílích, kdy se spotřebitel rozhoduje, co bude pít, byl právě Božkov preferovanou volbou. Aby nedělali kompromisy a dávali si to, co jim chutná nejvíce. Bez ohledu na mínění okolí.“

Spoty se objeví postupně od 25. května 2015 ve vysílání TV Prima, TV Nova, TV Óčko a TV Barrandov. Součástí kampaně budou také produktové vizuály, podpora v místech prodeje a několik onlinových překvapení.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *