Marketing

Byly vyhlášeni vítězi POPAI CE AWARDS

Koncem listopadu proběhlo v Praze vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Společnosti DAGO se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval získáním čtyř ocenění včetně absolutního vítězství.

Další ocenění si odnesl permanentní stojan krmiva pro zvířata Carnilove a promo point Jacobs.

Loď Captain Morgan získala ocenění za nejlepší materiálovou a technickou inovaci, kreativitu, a stala se také vítězem kategorie Prostředky podpory prodeje. Pozici absolutního vítěze večera jí vynesl zisk nejvíce bodů ze všech přihlášených exponátů. Projekt se odlišuje dlouhodobým zaměřením a důrazem na co nejpůsobivější prezentaci značky. Z toho plyne důraz na kvalitní materiály, mezi nimiž hraje hlavní roli dřevo, a také snaha o precizní provedení všech detailů. Mobilní bar má podvozek homologovaný k provozu na pozemních komunikacích a je určen pro použití na středních a menších akcích, kde značce podobný nástroj dosud scházel. Je mimo jiné vybaven speciální světelnou technikou, chladicím zařízením, ozvučením Bose a výsuvnou markýzou nad manipulačním prostorem. „Loď Captain Morgan jsme s klientem vytvářeli několik měsíců. Jelikož značka pracuje i s horkými drinky, mohou se na ni spotřebitelé těšit také v zimním období,“ říká Miroslav Obrátil, projektový manager DAGO, který tento unikátní projekt řídil. Podle informací od klienta je o mobilní bar velký zájem ze strany zákazníků i pořadatelů různých akcí.

cpt.morgain

Další z cen získal permanentní stojan značky krmiv pro psy a kočky Carnilove pro českou značku VAFO, jenž zvítězil v kategorii Domácí potřeby, bytové doplňky, hobby. Krmiva vyrobená na přírodní bázi jsou prezentována ve stojanu vyrobeném převážně z masívního dřeva a doplněném reálnými kameny, trávou a 3D prvkem vlka, který je ústředním prvkem vizuální prezentace značky.

Třetím oceněným projektem DAGO je promo point Jacobs za vynikající realizaci. Trh s kávou je velmi dynamický a trendem je poskytnout zákazníkům příjemný zážitek. Tento cíl sleduje Jacobs v hypermarketech promočním koutkem, kde spotřebitel nejen nakoupí, ale také se může zúčastnit ochutnávek nebo se více dozvědět o přípravě kávy. Koutek je vyroben z kvalitních materiálů a působí prémiovým dojmem, jeho stavebnicové pojetí zároveň dovoluje flexibilní přizpůsobení konkrétní ploše. Koutky jsou otevřené a vzdušné, povzbuzují k návštěvě a navozují pocit pohodlí.

Letošní středoevropské kolo soutěže POPAI mělo podle Miroslava Obrátila dobrou úroveň: „Tento ročník byl extrémně silný s řadou atraktivních projektů. Také proto si ocenění velmi vážíme.“ Vítězné projekty jsou pro DAGO dobrým startem do evropského kola v Paříži a zároveň do klání s globální konkurencí v Las Vegas.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *