banner_left
banner_right
Reklama

Česká pojišťovna spouští letní kampaň

Česká pojišťovna rozjíždí svou letní kampaň, která se soustředí na komunikaci cestovního pojištění s důrazem na akční benefit „opuštěná domácnost“. Kampaň končí 31. srpna. K vidění bude především v tisku, v online médiích, na pobočkách České pojišťovny či obchodních místech a na vybraných venkovních nosičích.

Stěžejním sdělením prázdninové kampaně je akční benefit ve formě tzv. pojištění opuštěné domácnosti. Jedná se o krátkodobé pojištění domácnosti po dobu sjednaného cestovního pojištění. Ten přidává největší česká pojišťovna ke krátkodobému cestovnímu pojištění sjednanému v době trvání této promo akce, tedy od 15. června do 31. srpna letošního roku.

Kampaň podporuje klíčový vizuál se sdělením „Cestovní pojištění, které navíc ochrání domov za vašeho hlídače“ a fotkou domácího hlídače na dovolené.

cpojleto

Letní kampaň má za úkol posílit značku a podpořit sjednávání cestovního pojištění. K vidění bude v tištěných a online formátech, na vybraných venkovních nosičích (například fólie v pražském metru, citylight vitríny, rámečky na místech exponovaných mladé a aktivní cílové skupině) a také na pobočkách a obchodních místech České pojišťovny.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *