Reklama

Česká spořitelna v nové kampani podporuje sebevědomí Čechů

„Jste #silnější, než si myslíte“ je hlavní sdělení kampaně, jejímž cílem je povzbudit českou společnost a dodat Čechům sebevědomí a víru v sebe samé. Kampaň je zároveň začátkem nového dlouhodobého komunikačního konceptu Spořitelny, který bude spojen s mottem „Ať se daří“.

„Záleží nám na tom, aby se lidem v České republice dařilo, a věříme, že prosperita se odvíjí také od víry ve vlastní schopnosti. Sebevědomí každého z nás může přispět k tomu, aby se dařilo lépe celé zemi,” vysvětluje Monika Hovorková, která v České spořitelně zodpovídá za značku a komunikaci, pozadí kampaně a pokračuje: „Chceme lidi inspirovat a ukázat jim, že v každém je něco, na co může být hrdý a že vzájemná podpora zvyšuje sebevědomí a prosperitu celé společnosti. Kampaní “Jste #silnější, než si myslíte” zároveň zahajujeme nový dlouhodobý komunikační koncept. K našemu logu přidáváme nově i podpis “Ať se daří”, který ve třech slovech shrnuje poslání Spořitelny.“

„Z nedávného průzkumu analytického projektu Česko v datech zaměřeného na sebevědomí vyplynulo, že Češi nehodnotí vlastní sebevědomí příliš vysoko, ačkoli jsou přesvědčeni, že dokáží zvládat životní krize a těžkosti. Kampaní proto chceme sebevědomí Čechů podpořit. Ukázat lidem, že každý je pro někoho hrdina, že každý je v něčem jedinečný a výjimečný. Jen je potřeba si to uvědomit. Věříme, že i díky naší kampani pomůžeme dodat lidem vnitřní sílu, aby se cítili #silnější,” dodává Monika Hovorková.

V historickém centru Prahy proběhla 6. dubna 2021 ve večerních hodinách první dronová světelná show v České republice. Stovka speciálních dronů přivezených ze zahraničí nejprve vzlétla z Dětského ostrova na Vltavě, aby se následně nad městem zformovala do zářících národních symbolů – státní vlajku, lipový list, dvouocasého lva a obrysy hranice ČR v barvách trikolóry. Nakonec drony na nebi vykreslily hashtag kampaně #silnější.

Kampaň “Jste #silnější, než si myslíte” bude možné vidět ve všech mediatypech v průběhu celého roku. Kromě televizních spotů poběží kampaň v tradičních i on-line médiích, na outdoorových plochách či sociálních sítích Facebook a Instagram, na kterých si mohou lidé vytvořit kreativní AR filtry. Součástí kampaně bude i nový profil České spořitelny v rámci hudební streamovací služby Spotify.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *