Reklama

České aerolinie spustily valentýnskou kampaň

„Leťte s vaší láskou kamkoli“ je ústředním motivem valentýnské kampaně, kterou spouští České aerolinie. Je zaměřena převážně na český a ruský trh a poběží až do 13. února 2015.

Hlavním sdělením první letošní velké kampaně Českých aerolinií je nákup cenově zvýhodněných letenek jako ideálního valentýnského dárku, díky kterému stráví zamilovaný pár společné příjemné chvíle v jedné z evropských metropolí nebo v případě ruského trhu v Praze.

Nová kampaň Českých aerolinií současně zdůrazňuje nejnižší možnou cenu letenky, která je dostupná pouze po omezenou dobu. ČSA pro kampaň připravily speciální jednosměrné i zpáteční tarify do řady metropolí, včetně oblíbených evropských destinací, jakými jsou Řím, Madrid, Barcelona či Paříž, ale také do Soulu nebo Tel Avivu, s odlety jak z Prahy, tak i z Ostravy. Na ruském trhu pak společnost bude komunikovat zvýhodněné tarify z ruských destinací do Prahy. Období proletu akčních letenek zakoupených během valentýnské kampaně je od 21. ledna do 31. března 2015.

„Valentýnské kampaně historicky patřily vždy k těm nejúspěšnějším promo akcím, které České aerolinie připravily. Klienti, i mimo segment letecké přepravy, si na ně zvykli bez ohledu na to, jestli se jedná o český nebo zahraniční trh. Očekávají je a hojně je využívají. V období nízké sezóny je to silný nástroj podporující prodej letenek na tzv. eurovíkendy. Proto jsme letos chtěli přijít s kampaní a speciálními nabídkami mezi prvními,“ dodal Ján Tóth, ředitel Českých aerolinií pro Obchod a marketing.

aero

České aerolinie budou valentýnskou kampaň komunikovat prostřednictvím online i offline médií. Na českém trhu se s vizuálem kampaně setkají čtenáři a návštěvníci webových portálů, například iDnes.cz, Seznam.cz, Novinky.cz, ČSFD.cz nebo GolfChannel.cz. Kampaň bude rovněž podpořena reklamou na webových stránkách společnosti a profilech Českých aerolinií na sociálních sítích.

V Praze bude kampaň využívat indoorové i outdoorové nosiče, například LED big boardy na Národní třídě, LED obrazovky na náměstí Republiky nebo na Smíchově u obchodního centra Anděl. Objeví se také na digi boardech uvnitř obchodních center Smíchov, Metropole Zličín, Palladium, Kotva, Europark Štěrboholy, Slovanský dům nebo Eden, kde je v současnosti vysoká koncentrace potenciálních zákazníků hojně využívajících k nákupům povánoční slevy.

Na zahraničních trzích kampaň poběží zejména přes online kanály prostřednictvím Google Adwords, dále pak cestovních agentur a samozřejmě na webových stránkách ČSA.

Copywriting i kreativní zpracování nové valentýnské kampaně bylo zrealizováno interně grafiky a marketingovým týmem Českých aerolinií. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala se žádnou reklamní či komunikační agenturou.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *