Reklama

ChciPráci.cz startuje druhou fázi kampaně

Přibližně pět měsíců po svém spuštění přichází ChciPráci.cz, co do počtu pozic největší pracovní portál na českém trhu, s druhou fází kampaně. Jejím hlavním poselstvím je, že práci na portálu může najít každý, kdo skutečně chce, a snaží se ukázat pestrost nabídek.

Těžištěm zůstává stále on-line prostředí, stejně jako při loňském vstupu značky na trh.

Kampaň je postavená na myšlence: „Jestli opravdu chceš, můžeš“. Cílí jak na uchazeče o práci, tak na HR komunitu a zaměstnavatele, kteří aktivně hledají nové zaměstnance.

„Na webu ChciPráci.cz si práci najde každý, pokud opravdu chce,“ vysvětluje hlavní motiv druhé fáze marketingová manažerka Petra Mikesková. „Zatímco naše úvodní kampaň se při vstupu na trh maximálně soustředila na branding a rychlé vybudování známosti značky, druhý krok se soustředí víc na rozsah naší nabídky.“

chcipraci_big

Na vizuální stránce kampaně spolupracovala agentura Cream Prague s fotografy Jiřím Turkem a Janou Jabůrkovou. „Oba mají osobitý rukopis, který se pro posun značky perfektně hodí. Na jejich fotkách je vidět fotoreportérský smysl pro situaci, cit pro realistický portrét a současně esprit módní fotky,“ říká David Brada, majitel agentury Cream Prague.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!