Branding

Čistota a minimalismus – nový koncept CCC

CCC zavádí nový koncept prodejen. Budou větší, modernější, s výrazným rozdělením na produktové sekce. První prodejna podle nového konceptu byla otevřena 30. listopadu 2017 v Galerii Harfa v Praze a budou ji následovat další.

Návrh designu prodejen vzešel z londýnského designerského studia Dalziel & Pow. „Naším cílem je, aby se u nás zákazník cítil komfortně. Minimalismus je nadčasový a v novém pojetí prodejen dává vyniknout vystaveným produktům i „oživlým“ prvkům v podobě LED obrazovek,“ uvádí jednatel společnosti CCC Roman Puchala.

Změnou prošlo celé rozmístění nákupních zón na prodejně. Pokladna je umístěna v její zadní části a ne z boku, jak doposud. Prostor je rozdělen na produktové sekce: dámskou, pánskou, dětskou, sportovní a doplňky. Hlavní část prodejny je osvětlena lineárními LED, díky čemuž mají zákazníci pocit, že procházejí prostorem, který je následně rozdělen do jednotlivých „místností“. Takový systém umožňuje rychlejší orientaci v prostoru a navádí klienty k hledaným produktům.

Barevnost interiéru je laděna do neutrálních tónů tak, aby vynikla vlajková barva značky – oranžová. Ve snaze získat svěží a moderní vzhled, je nábytek na prodejně dřevěný a v minimalistickém designu. LED obrazovky zde slouží jako hlavní reklamní nosič. Vedle reklamních spotů poslouží i k posílení povědomí o značce díky krátkým filmům z historie firmy.

Rozloha prodejen by měla být v novém pojetí standardně kolem 1000m2, čímž se CCC vyhoupne na první příčky ve velikosti prodejen s obuví u nás. Větší plocha znamená větší možnost expozice zboží, větší výběr a také větší komfort pro zákazníky během nákupu.

Samotné logo také bylo mírně aktualizováno a zjednodušeno. Místo zakulacených konců písmen CCC se objevují jednoduché rovné konce.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *