Reklama

Clever Monitor spouští kontroverzní marketingovou kampaň

Společnost Clever Monitor chce prostřednictvím kontroverzní marketingové kampaně “A marketéři nebudou mít co žrát!” upoutat pozornost na nový produkt. V červnu uvede na trh novou marketingovou retenční platformu Clever AIM, která díky umělé inteligenci zefektivní a zjednoduší správu a řízení marketingových aktivit až o 63 %.

Kampaň osloví především na sociálních sítích digitální marketéry, na které je primárně cílena. Nejprve upoutá pozornost a vzbudí zvědavost prostřednictvím video teaseru. “Následuje úderné a doslova epické video, které popisuje denní rutinu digitálních marketérů. Právě tu umělá inteligence velmi brzy nahradí, přičemž některé úkony plně zautomatizuje,” popisuje marketingový ředitel společnosti Clever Monitor Petr Chlup.

Název kampaně a videa “A marketéři nebudou mít co žrát!” vychází z dnes již kultovního filmu Pelíšky. “Určitě si všichni vzpomeneme na vánoční scénu se Stellou Zázvorkovou, která komentuje nerozbitné skleničky z NDR slovy, že ‘skláři nebudou mít co žrát’,” připomíná Chlup. Marketingová kampaň byla vytvořena s vědomím, jak těžké je zaujmout tak specifickou cílovou skupinu marketérů a management větších firem. “Z tohoto důvodu jsme sáhli po netradiční variantě, která vzbuzuje emoce. Navíc nabízí otázku, zda budou mít marketéři po nástupu umělé inteligence pořád práci,“ přibližuje možné myšlenkové pochody Petr Chlup. “Odpověď je prostá. Budou. Clever Monitor jim ale pomůže zautomatizovat marketingové aktivity a ušetří v průměru až 63 % času, který mohou věnovat důležitějším úkolům,“ doplňuje Chlup.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *