Reklama

Co čeká účastníky květnového reklamního festivalu PIAF

Dva dny nabité workshopy a přednáškami se zahraničními experty na marketing a komunikaci slibuje pátý ročník mezinárodního festivalu reklamy a marketingu. PIAF konference proběhne ve Veletržním paláci v Praze ve dnech 20. a 21. května.

Mezi hvězdy PIAF bude patřit například digitální guru Pete Blackshaw, který mění globální komunikační strategii Nestle, nebo nejoceňovanější kreativec Evropy Alexander Schill z agentury Serviceplan.

Téměř třicítka vystupujících se zaměří na praktické znalosti a dovednosti. Facebook připravil workshop o užívání této sociální sítě ke komerční komunikaci. Jak dnes zpracovávat kreativní brief, jak vnést kreativitu do každodenního stereotypu, jak může pomoci při rozvoji byznysu Service design, co znamená vstup digitálních agentur do full servisu – to je jen několik programových tipů. O své zkušenosti se podělí špičkoví marketéři z McDonalds a Unileveru. Zajímavý bude i pohled Gunn Reportu na současnou revoluci v kreativitě, názory legendy německé kreativy Arno Lindemanna  (Lucas Lindemann Rosinski) nebo hvězdy blízkovýchodní reklamy Bechara Mouzannara (Leo Burnett MENA).

Piaf festival reklamy

„Pětadevadesát procent přednášejících jsou špičkoví profesionálové evropské nebo globální úrovně. Srovnatelný program nemá žádná obdobná akce ve středoevropském regionu. Koncentrované know-how a neformální atmosféra dělají z PIAF mimořádnou vzdělávací příležitost,“ upřesňuje Marek Hlavica, ředitel festivalu a připomíná, že PIAF účastníkům celé konference uděluje certifikát o absolvování.

Letošní ročník přináší i několik novinek. Účastníci konference si budou moci stáhnout poznámky z jednotlivých přednášek, které pro ně vytvoří uznávané osobnosti tuzemského komunikačního byznysu.

„Nejenže nebudou muset účastníci PIAF dělat vlastní zápisky, ale podívají se na přednášky a semináře pohledem svých kolegů, a to hned několika profesí,“ vysvětluje Marek Hlavica.

Nové jsou letos i trofeje – ocenění dostanou ceny z Vitrucellu – barevného skla, které vyvinula sklárna Lhotský v Pelechově.

Během slavnostní přehlídky vítězných prací budou na PIAF předány poprvé i tituly Agentury roku, které uděluje AKA. Závěrečný večírek se vrací zpět na střechu Veletržního paláce. Komfort účastníků zvýší i nová kavárna ve Veletržním paláci.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *