Marketing

Coca-Cola slaví 100 narozeniny legendární lahve soutěží

U příležitosti oslav 100. narozenin své ikonické lahve vyhlašuje společnost Coca-Cola mash-up soutěž pro mladé talentované designéry, umělce a tvůrce. Všichni, kdo se chtějí do soutěže o lákavé ceny zapojit, musí do 12. června 2015 poslat fotografii vlastního uměleckého díla, které oslavuje design lahve Coca-Cola.

Soutěže se mohou zúčastnit všichni nadějní umělci ve věku od 19 do 35 let s trvalým bydlištěm v České republice. Co se týče zadání, mají účastníci zcela volné pole působnosti, k vytvoření soutěžního příspěvku mohou využít jakoukoli techniku či materiál, fantazii se meze nekladou. Jediným kritériem je, aby dílo vyjadřovalo poctu jedinečné lahvi Coca-Cola s jejím charakteristický designem. Fotografie výsledných děl mohou soutěžící zaslat buď na FB fanpage Coca-Cola nebo na Instagram.

MASH-UP_soutěž_web

Vítězná díla bude ze zaslaných fotografií vybírat tříčlenná odborná porota, ve které zasedne Ivan Dlabač, vedoucí Ateliéru průmyslového designu VŠUP, designér Jan Čapek a Kateřina Eliášová ze společnosti Coca-Cola. „Design lahve Coca-Cola je natolik ikonický, že vždy nabízel inspiraci významným umělcům a designérům zvučných jmen. Těšíme se proto na všechna díla, která v rámci soutěže vzniknou, a věříme, že čeští umělci projeví kreativitu a ztvární naši lahev po svém,“ uvedla Kateřina Eliášová, tisková mluvčí společnosti Coca-Cola Česká republika.

Hlavní cenou je pětidenní výlet pro dvě osoby do Atlanty s návštěvou Coca-Cola design studia v muzeu World of Coca-Cola. Výherce na druhém místě získá třídenní zájezd do Milána pro dvě osoby včetně vstupenek na Expo Milano 2015 a třetí vybraný obdrží poukaz do Centra FotoŠkoda v hodnotě 10 000 Kč.

Oslavy stých narozenin lahve Coca-Cola doprovází celá řada celosvětových i lokálních aktivit a kampaní. Jednou z nich je i reklamní kampaň „Radost políbit“ (Kissed By), ve které figurují moderní ikony současnosti – Rita Ora, Avicii – i legendy minulosti – Marilyn Monroe a Elvis Presley.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *