Reklama

CrossCafe v kampani nabízí pikolo

Největší český kavárenský řetězec CrossCafe spouští novou kampaň s názvem „Pro lepší den“. Tváří kampaně se stal zakladatel a majitel značky CrossCafe, Jan Janák, společně se svými zaměstnanci a jejich dětmi. Spolu s kampaní zavedl řetězec ve všech svých 22 kavárnách nový nápoj s názvem PIKOLO.

Nápad na kampaň „Pro lepší den“, která je nadstavbou kampaně „Já si melu svou“ vznikl v CrossCafe. Samotná realizace nové kampaně probíhala ve spolupráci s agenturou Conquest design.

crosscafe_pikolo

Hlavní myšlenku kampaně vysvětluje majitel Jan Janák: „Kampaní chceme zdůraznit hlavní poslání kaváren CrossCafe. To, že návštěva kavárny je malá radost uprostřed všedního dne. Symbolem našich malých radostí je také pikolo, které se mezi Čechy stalo synonymem pro malé espresso. Termín ‚piccolo‘ vznikl spontánně, a jasně v Čechách říká, jakou velikost kávy chci, tak proč ho u nás nepoužívat? Pro posílení tohoto českého specifika jsme se rozhodli název psát česky PIKOLO.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *