ČSOB ve své komunikační kampani podporuje svůj nový přístup k aktivním klientům. Ty, kdo ji volí jako hlavní banku pro své finanční potřeby, odměňuje za aktivitu na účtu výhodnějšími podmínkami u produktů. Kampaň potrvá do 16. června a zahrne spoty v televizi, online formáty, sociální sítě i pobočkovou síť ČSOB
„Cílem nové kampaně je představit vstřícným a lehce humorným způsobem, že se vyplácí používat náš účet. Vážíme si těch, kdo pravidelně využívají naše produkty, a považujeme za férové jim nabídnout ty nejlepší podmínky a odměnit je za to, že si nás vybrali jako hlavní banku pro své finanční potřeby. V kampani se klienti opět setkávají s našim oblíbeným maskotem chameleonem, který je tentokrát v roli trenéra. Případně se stačí jednoduše zeptat naší virtuální asistentky Kate, proč se vyplácí být aktivní. Nová komunikace podporuje a dále rozvíjí klíčový claim skupiny ČSOB Jdeme vám naproti,“ uvádí Renata Němcová Pixová, ředitelka Skupinové komunikace & marketingu ve skupině ČSOB.
Kampaň využívá klasického mixu komunikačních kanálů a platforem, ať už se jedná o televizní spoty, digitální formáty, PR a sociální sítě nebo POS/POP komunikaci ve vlastní široké síti. Úplnou novinkou je využití reklamy ve smart televizích od platformy Teads. Na kampaň pak bude postupně navazovat ještě další komunikace s konkrétními výhodami a nabídkami pro aktivní klienty. Ti budou už od startu informováni o nabízených výhodách ve svém mobilním bankovnictví ČSOB Smart nebo prostřednictvím komunikace s virtuální asistentkou Kate.