Reklama

ČSOB Pojišťovna navazuje na úspěšný koncept reklamy

ČSOB Pojišťovna od dubna spouští novou reklamní kampaň na podporu prodeje životního pojištění s podtitulem „Životní pojištění, jak ho neznáte“.

Tím pokračuje nejen v konceptu „čekáme nečekané“, který klientům prezentuje zejména ty benefity, jež by u pojištění ani nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň navazuje na novou komunikační linku Skupiny ČSOB Jindra a Jindra.
Hlavními tvářemi konceptu Jindra a Jindra, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci s pojišťovnou tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára, která se objevovala v ATL kampaních této společnosti v roce 2017.

Pro komunikaci v této kampani vybrala ČSOB Pojišťovna speciální benefit v akční nabídce. Jedná se o pojištění hospitalizace, které nabídne klientům bezplatně při sjednání životního pojištění. Klienti, kteří si v době kampaně sjednají životní pojištění, získají od pojišťovny 300 Kč za každý den strávený v nemocnici. V případě neodkladné operace nebo při pobytu na oddělení JIP nebo ARO vyplatí ČSOB Pojišťovna dokonce dvojnásobek.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *