Reklama

CZC.cz se (nejen) o Vánocích snaží 2x víc

GEEKové z CZC.cz, kteří se specializují na prodej počítačů a elektroniky, spustili vánoční kampaň, ve které otevřeně přiznávají, že v segmentu IT a spotřební elektroniky nejsou největším e-shopem, ale dvojkou na trhu. A právě proto se musí snažit dvakrát víc.

Společnost CZC.cz vytvořila na podporu kampaně 30vteřinový brandový reklamní spot, který lze zhlédnout na kanálu YouTube, kde bude postupně k vidění také více než třicet produktových bumperů, čtyři taktické bumpery komunikující klíčové benefity a „making of“ video z natáčení. Tentokrát se prodejce CZC.cz rozhodl rozšířit svůj herecký ansámbl i o zaměstnance ze skupiny Mall Group, které je členem, a historicky poprvé i o profesionálního herce, který působí například v Divadle Kampa. Rovněž poprvé si ve spotu zahrála i generální ředitelka CZC.cz, Jitka Dvořáková.

Veškerá kampaňová komunikace směřuje na web czc.cz/2xvic, kde na zákazníky čeká speciální aplikace. Ta jim usnadní výběr dárků nejen pro drahou polovičku, rodiče či dítě, ale obsahuje také lehce provokativní kategorii brandovaných dárků určených „pro mimozemšťana od vedle“. V té zákazníci naleznou nejen uniformu pro každého správného GEEKa, tematické samolepky či analogový tablet, ale také jedinečnou příležitost udělat dobrou věc.

Součástí kampaňové landing page je kromě interaktivního rádce také popis soutěžní mechaniky, produktový rozcestník a výčet aktuálních výhod, které CZC.cz svým zákazníkům nabízí. Mezi ně patří možnost získat slevu výměnou za staré zařízení v rámci programu „Vyměň to“, osobní odběr na 70 pobočkách po celé ČR zdarma, garance doručení vánočních dárků na vybranou pobočku do 23. 12. 2017 nebo možnost vracet nerozbalené dárky až do 12. ledna příštího roku.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *