banner_left
banner_right
Reklama

Děti zachraňují pro Milku velikonočního zajíčka

Velikonoční kampaň značky Milka opět provází celoevropská televizní kampaň. Pod společným mottem „Všichni za jednoho“ posiluje týmového ducha mezi dětmi při společném hledání ukrytých velikonočních vajíček.

V reklamě ve fiktivním městečku nazvaném Lilaberg soutěží děti v hledání vajíček. Tvrdou konkurenci a rivalitu mezi nimi ukončí až ohrožení čokoládového zajíčka. Aby ho zachránily, musejí děti spojit své síly a zapojit důvtip a vynalézavost. Televizní spot z dílny holandské agentury Wieden+Kennedy se v Čechách a na Slovensku vysílá od března až do 17. dubna. Doprovodí ho aktivity na sociálních sítích, především Facebooku a YouTube. Speciální aktivity na podporu prodeje sezónního velikonočního zboží jsou naplánovány ve spolupráci s obchodním řetězcem Tesco.

„Využili jsme možnosti lokalizovat naši velikonoční kampaň a soustředíme se přitom především na podporu v místě prodeje,“ říká Dominika Bardiovská, manažerka značky Milka pro Českou republiku a Slovensko. „Rodiny s dětmi najdou ve vybraných dnech uvnitř vybraných obchodů Tesco zábavnou stezku se soutěžními kvízy. Při splnění všech úkolů a vyplnění soutěžních letáčků mohou za svou snahu po souhlasu rodičů získat sladkou odměnu v podobě čokoládového velikonočního zajíčka,“ dodává s tím, že do kampaně jsou zapojeny prodejny v Čechách i na Slovensku. Konkrétně jde o hypermarkety Tesco v Praze, v Brně, Plzni a Hradci Králové, na Slovensku pak v Bratislavě, Trnavě, Nitře, Žilině a Banské Bystrici.

Mediální prostor pro reklamní aktivity nakupuje v obou zemích agentura Carat. Aktivity v prodejnách zastřešuje lokální agentura PPM Factum.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *