Reklama

Díky aplikaci Práce za rohem máte novou práci v kapse

Společnost LMC, provozovatel pracovních portálů Jobs.cz a Prace.cz, připravila s agenturou McCann Prague novou kampaň na aplikaci Práce za rohem, která pomáhá lidem najít práci blízko domovů, jednoduše a odkudkoli

 Původní komunikační kampaň je založena na myšlence, že každý dnes může práci najít rychle a spolehlivě. Nástroj, který mu k tomu jednoduše pomůže, nosí většinou ve své kapse. Je to mobilní telefon, respektive aplikace Práce za rohem, která je v telefonu nainstalovaná. Stačí mobilní aplikaci zapnout a práci jednoduše vyhledat podle zvolených kritérií. Aplikace nabízí intuitivní a přehledné vyhledávání. Jedním z kritérií je vzdálenost od domova uchazeče, možnost zadat požadovaný obor nebo profesi i výši platu. Lead Product Marketing Manager Tomáš Pavlíček objasňuje pozadí kampaně:

„Vnímáme, jak se mění pracovní trh, a především nastupující generace prahne po rychlejším a jednodušším způsobu, jak získat práci. Aplikace Práce za rohem jim to umožní a kromě efektivní cesty k solidnímu zaměstnání nabízí ještě příjemný zážitek z procesu hledání. Jednoduše. Odkudkoli.“

Jádrem kampaně jsou dva dvacetivteřinové animované spoty. Hrdiny spotů jsou mluvící kapsy, ze kterých vyčuhuje mobilní telefon. Kapsy mají vždy charakter a materiály podle druhu hledané práce. Také mají svérázný druh humoru. Kapsy svým majitelům kamarádsky radí s vyhledáváním nového zaměstnání a komunikují funkce aplikace.

Podle Tomáše Pavlíčka: „Mít v práci v kapse je přáním každého z nás, a proto se koncept kapes doslova nabízel. Hledali jsme symbol, který by přirozeně odkazoval na chytrý telefon s mobilní aplikací. Zároveň jsme potřebovali průvodce, který by dokázal vtipným a jasně zapamatovatelným způsobem ukázat, jak příjemné může být hledání práce. A věřím, že jsme ho v kapsách nalezli.“

Mužskou kapsu, která patří Jardovi, namluvil Václav Neužil, hlas ženské džínové kapsy Lídy pak ztvárnila Jitka Ježková. Dále vznikly dva desetivteřinové sponzorské spoty, zkrácené online formáty, bannery a tři exekuce printu. Kampaň vznikla ve spolupráci s animačním studiem Animation people, režie se ujal zkušený Michal Podhradský. „S Honzou Rídlem nám bylo ctí spolupracovat s legendami české animace a vidět je v akci při klasické ruční práci v ateliéru, ve kterém vznikla spousta ikonických animáků,“ dodává Michal Kotulek, Art Director McCannu.

Kampaň bude nasazena v televizi v rámci Nova Group a Prima Group od 29. srpna do 22. září. A v onlinu na standardních platformách Google, Sklik, YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn. Kampaň byla adaptována pro polský trh, kde bude nasazena v onlinu. 

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *