Internet

Display inzerce v létě poklesla, zadavatelé využili reklamní prostor v hodnotě 411 milionů korun

V červenci 2013 využili zadavatelé internetové display reklamy reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 411 milionů korun. Došlo tak k 33% poklesu oproti minulému měsíci. Největším zadavatelem byl opět internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Údaje z monitoringu internetové display reklamy uvádějí, že zadavatelé využili v červenci roku 2013 bannerovou reklamu v hodnotě 411 milionů korun, což je téměř o 204 milionů méně než v červnu. Meziroční srovnání je však příznivější – oproti červenci 2012 letos výdaje vzrostly o 13 %.

Největším zadavatelem byl znovu internetový obchodník Internet Mall, který v červenci využil reklamní prostor v hodnotě 25,4 milionů korun. Na druhém místě byla v červenci mezi zadavateli společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 20,1 milionů korun a třetím největším zadavatelem byla společnost Invia.cz s inzercí v celkové hodnotě 9,7 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v červenci vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 372 milionů korun.

Display reklama

Čtěte také