Marketing

Dobu datovou pro O2 umělecky ztvárnil mladý výtvarník Dávid Kurňavka

Operátor O2 vylepšil nabídku datových tarifů – od května nabízí novou tarifní řadu O2 Data a také zpětinásobil objem dat bez změny ceny v tarifech pro mladé O2 [:kůl:]. V rozsáhlé komunikační kampani O2 využívá řadu netradičních formátů.

Jedním z nich se stal také originální umělecký event, který proběhl na Letné. Společnost O2 oslovila uznávaného mladého umělce Dávida Kurňavku, aby výtvarnou formou představil, co pro něj znamená Doba datová. V průběhu happeningu se mohli náhodní kolemjdoucí na Letné sami přesvědčit, jak vzniká obraz znázorňující Dobu datovou.

“Data jsou všude kolem nás, patří k našemu každodennímu životu. Vstřebáváme velké množství informací a komunikujeme s několika lidmi najednou. Rozhlížíme se na všechny světové strany – to na obraze značí několik tváří. K tomu všemu patří rychlost, dravost a pohotovost – ty znázorňuje tygr. Naše šance je tady a teď. Čísla na obraze v převráceném pořadí značí chaos, který někdy pociťujeme, když se snažíme v tom všem vyznat. V Době datové je důležité víc než kdykoliv předtím ověřovat informace, které k nám proudí – na mé malbě Amor eliminuje Fake News. Ve vrchní části obrazu vidíme smajlíka ze dvou částí – tím jsem chtěl znázornit, že za každým emoji, které vidíme, je člověk, osobnost,” popisuje mladý výtvarník Dávid Kurňavka.

Během eventu na Letné vznikl videoobsah, který O2 využije k podpoře nabídky na sociálních sítích. Obraz v rámci interní komunikace vystaví ve svém sídle na Brumlovce.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *