Reklama

Dove v kampani počítá krásné ženy v ČR

Pouze jedna česká žena ze sta by o sobě řekla, že je krásná. Značka kosmetiky Dove se to rozhodla změnit a bojovat za zvýšení sebevědomí žen v ČR. V nové kampani chce Dove dokázat, že je mezi českými ženami krásy mnohem víc.

Cílem nejnovější lokální imageové kampaně je podpořit vnímání přirozené krásy českých a slovenských žen a zvýšit jejich sebevědomí. Hlavní část komunikace probíhá prostřednictvím kampaňové microsite jsmekrasne.cz, kde můžou ženy sdílet vlastní příběhy související s jejich krásou. Současně microsite obsahuje počítadlo zaznamenávající průběžně počet žen, které se ke svojí přirozené kráse nebojí přihlásit a kliknutím zde potvrdí, že samy sebe považují za krásné. Tato statistika pak bude od poloviny února propojena s venkovní reklamní plochou s digitálním počítadlem na pražské magistrále, jenž bude v reálném čase zobrazovat počet žen zapojených do kampaně. Celý projekt je podpořen PR aktivitami, soutěží o produkty značky Dove a reklamní kampaní v online médích, na sociálních sítích a v outdooru.

dove_jsme_krasne

“Značka Dove se dlouhodobě snaží povzbuzovat ženy k tomu, aby změnily svůj často sebekritický pohled samy na sebe. Dove věří, že krása má být pro všechny ženy zdrojem sebevědomí a ne nejistoty. Abychom se ještě víc přiblížili českým ženám a uměli je povzbudit ke změně postoje, realizovali jsme rozsáhlý průzkum mezi českými ženami a na kampani spolupracujeme s odborníky z oblasti psychologie. Zároveň poprvé v historii značky využíváme na komunikaci lokální ambasadorky,“ popisuje pozadí kampaně Lucia Dúbravská, Brand Building Category Manager CZ/SK ze společnosti Unilever.

Aktuální kampaň je první fází dlouhodobé komunikace, která poběží až do října 2016. Realizaci kampaně zajišťuje agentura Nydrle ze skupiny Kindred Group, která má na starost i dlouhodobou komunikaci značky na sociálních sítích, a to včetně nedávno spuštěného lokálního účtu na Instagramu. Společně s Českou republikou poběží kampaň také na Slovensku.

– mn –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *