Reklama

E.ON startuje další vlnu kampaně Budoucnost podle vašich přání

Podzimní část kampaně E.ON, která vznikla opět pod kreativní taktovkou agentury Mark/BBDO, navazuje na image spot Budoucnost podle vašich přání dvěma novými 10vteřinovými tag-ony s nabídkou unikátního produktu Komplet elektřina. Ten v sobě kombinuje výhodnou cenu dodávky elektřiny a služby elektrikáře.

Kampaň odstartovala začátkem října v TV i ostatních komunikačních kanálech.

První část kampaně Budoucnost podle vašich přání odstartovala v červnu tohoto roku, a to úvodním 30vteřinovým image spotem. K němu se postupně připojily produktové propozice E.ON Solar a Komplet plyn. Podzimní vlna pokračuje v nastaveném trendu a 1. října se připojí dva tag-ony, kterých se produkčně opět chopila společnost Target Pictures.

„Cílem další vlny kampaně je nadále upevňovat vnímání společnosti E.ON jako značky, která poskytuje nejen elektřinu a plyn, ale nabízí svým zákazníkům i další řešení pro pohodlnější život. Náš nový balíček Komplet elektřina je toho jasným důkazem, navíc se jedná o unikátní nabídku na českém trhu,“ říká Simona Bláhová z oddělení Sales Marketingu společnosti E.ON Energie, a. s.

Produktový balíček Komplet elektřina je určen pro všechny zákazníky E.ON a nabízí v rámci dodávky elektřiny i služby elektrikáře. Lidé tak mohou jednou ročně čerpat příspěvek 1 500 korun, který pokryje například drobné zásahy na elektroinstalaci nebo běžné opravy domácích spotřebičů. Zákazníkům navíc odpadá starost se sháněním elektrikáře, o vše se postará E.ON.

E.ON se i nadále prostřednictvím této kampaně profiluje jako starostlivá firma, jež vnímá potřeby klientů a reaguje na ně. Zaměřuje se na komplexní řešení v podobě již zmiňovaných balíčků, ale také na rozvoj nových technologií, jako jsou například solární systémy či sítě nabíjecích stanic pro elektromobily.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *