Branding

Emco představilo nové logo

V letošním roce zavádí společnost Emco, český výrobce cereálních výrobků, několik klíčových inovací. Jednou z nich je změna loga.

Název písmene „m“ na červeném pozadí znají všichni vyznavači zdravého životního stylu více než dvacet let. Od založení společnosti v roce 1990 prošlo logo pouze kosmetickými změnami. Dnes se z malého „m“ stává velké. Firma vyrostla, dospěla a zaslouží si ve svém názvu velké počáteční písmeno, které podtrhuje významné postavení na trhu, jehož během několika let dosáhla.

Tvar a barevnost loga zůstaly téměř beze změny, červený ovál je natolik signifikantním prvkem, že nebyl důvod do něj významněji zasahovat. Nový logotyp pouze podpořil plastičnost oválu s cílem rozjasnit a prozářit značku. Důvodem bylo zjednodušení celkového výrazu v souladu se současnými moderními trendy. Kvůli zachování správného tvaru loga na světlých podkladových plochách bylo logo decentně podstínováno.

Celkově tak re-designem značka získala výraznější vzhled, spolu s větší tvarovou čistotou. „Naším cílem bylo vytvořit moderní logo vycházející z tradiční prezentace značky. Věříme, že se nám to povedlo a oslovíme tak i nové zákazníky, kteří se budou chtít společně s námi zamyslet nad svým zdravím,“ říká Petra Farkašová, ředitelka marketingu Emco. Zákazníci se s novým logem budou moct seznámit již během několika týdnů, kdy se v obchodech objeví první obaly.

Autorem nového loga je grafické studio Packshot.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *