Marketing

Ester Ledecká se spojuje se značkou Milka

Pro dvě nadcházející sezóny se Ledecká stane tváří marketingových kampaní známé čokolády a sušenek. Milka patřící do portfolia globálního potravinářského producenta Mondelēz International se už více než pětadvacet let spojuje s lyžařskými závody i světově proslulými sportovci, které sdružuje v takzvaném Milka Ski Stars týmu.

„Ester si díky své přirozenosti, autenticitě a věčnému optimismu získala srdce nejen Čechů, ale i zahraničních fanoušků. Podpis smlouvy se značkou Milka poté, co opakovaně deklarovala svůj pozitivní vztah k čokoládě a dokonce i přímo k Milce, je jenom logickým vyústěním,“ uvedla Ivana Tůmová, generální ředitelka společnosti Mondelez v České republice, která při příležitosti společného oznámení obdarovala dvojnásobnou olympijskou vítězku obří čokoládou. „Sdílení společných hodnot mezi sportovcem a značkou a zároveň správná směs profesionality, lidskosti, hravosti a sportovního ducha, je základem pro kvalitní spolupráci. Moc se těšíme na to, že tvář Ester brzy uvidíme v rámci marketingových kampaní čokolády i sušenek Milka,“ dodává Ivana Tůmová.

„Že čokoládu miluju, to už snad ani nemusím znovu opakovat. Za mě je Milka sponzor, jakého jsem si prostě přála,“ říká Ester Ledecká, která i v minulosti otevřeně hovořila o tom, že čokoláda této značky měla v jejím životě vždycky důležité místo. S kariérou této oblíbené, sebevědomé a ambiciózní sportovkyně se léta prolínala v podobě odměny za náročný trénink, oslavy vítězství nebo i jako cena útěchy.

Čtěte také