Připomenout, že Pepsi je tu s námi již mnoho generací. To je cíl globální kampaně Pepsi Generations na oslavu 125 let od vzniku nápoje PEPSI. Její digitální roll-out na českém a slovenském trhu připravuje agentura Etnetera Motion.
Kampaň tvoří kromě online komunikace i offlinová část, v rámci které v pražských Holešovicích vznikla Pepsi Wall s motivem krále popu, který je se značkou spojen od 80. let minulého století.
Na fotce zpěvák Sebastian a Andrea Kalousová před Pepsi Wall v retro merchandisingu Pepsi.
Kampaň vychází z globálního konceptu, ve kterém se objevuje Michael Jackson, Britney Spears a Jeff Gordon. Na rozdíl od amerického trhu nemůže stavět čistě na nostalgii, proto sází na lifestyle, spolupráci s influencery a soutěž o retro merchandise Pepsi.
„Historie jedné z neikoničtějších značek na světě, tedy naší PEPSI, nám dává možnost komunikovat jedinečné příběhy spojené se značkou a kampaň Generations je toho skvělým důkazem, “ komentuje kampaň Michal Šlechta, Senior Brand Manager CZ/SK společnosti PepsiCo.
Pro lokální launch kampaně agentura využila influencery jako Carrie Kirsten, Andrea Kalousová, Sebastian, Matej Zrebný nebo Martin Harich. Ti spolupráci na kampani zahájili focením u originální Pepsi Wall v pražských Holešovicích s retro plechovkami a oblékli merchandising.
„Jsem rád, že se nám Pepsi vrátila po krátké odmlce, kdy jsme byli na začátku roku 2018 druzí v tendru. Pepsi vnímáme jako lovebrand, který si na rozdíl od jedničky v kategorii může dovolit být hravější, “ říká Michal Bubeníček, Creative Director agentury Etnetera Motion.