On-line

Etnetera zvítězila pro značky NIVEA, NIVEA MEN a Labello

Společnost Etnetera zvítězila ve výběrovém řízení na digitální agenturu společnosti Beiersdorf pro kosmetické značky NIVEA, NIVEA MEN a Labello. Od ledna 2014 bude Etnetera v České republice, na Slovensku a v Maďarsku zajišťovat veškeré online marketingové aktivity těchto značek. To zahrnuje správu a komunikaci na sociálních sítích (Facebook, YouTube), přes kreativní bannerové kampaně až po celkovou správu obsahu a designu na webových prezentacích a microsites.

Úkolem Etnetery bude také strategické poradenství v oblasti celkové koncepce online marketingu a spolupráce s oddělením digitálního marketingu značek NIVEA pro region CEE a také s centrálou společnosti Beiersdorf v Německu. Tříkolového výběrového řízení se účastnilo celkem 7 dodavatelů.

„Společnost Etnetera jsme vybrali s ohledem na její kompetentnost ve většině oblastí, které potřebujeme v rámci digitálního marketingu zastřešit, silnému týmu, vytvořenému na míru našim potřebám, prokazatelným zkušenostem v oblasti digitálního marketingu a postavení na trhu a samozřejmě také odpovídající cenové nabídce,“ říká Pavla Šrámková, digital media manager značek NIVEA, NIVEA MEN a Labello společnosti Beiersdorf. „Očekáváme profesionální služby ve všech oblastech digitálního marketingu a v dlouhodobém horizontu vytvoření silného partnerského vztahu, který bude oboustranně prospěšný a který obě společnosti posune kupředu.“

Nivea

„Vzhledem k širokému spektru záběru firem v rámci skupiny ETN Group a partnerské agentury Fragile Media, kdy pokrýváme snad vše, co lze v digitálním marketingu poskytovat, od správy sociálních sítí a kreativy přes marketingové konzultace, webovou analytiku až po vývoj jakýchkoliv online aplikací, bylo toto výběrové řízení pro nás ideální výzvou. Postavili jsme silný a zkušený tým, navrhli základy procesů a řízení, využili zkušenosti ze stávající spolupráce, pochlubili se referenčními projekty a nabídli zajímavou cenu. Po poměrně dlouhém 3. kolovém výběrovém řízení jsme uspěli a v podstatě okamžitě začali s klientem pracovat na přípravě převzetí všech online aktivit v ČR, SK a HU od ledna příštího roku. Velmi se těšíme na příští rok a pokračující spolupráci s týmem lidí z Beiersdorfu,” uvedl Martin Petrovický, account manager společnosti Etnetera.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *