On-line

Ewing PR představuje nový web

Že kovářova kobyla chodí bosa, se doposud, pokud jde o webové stránky, týkalo i Ewing Public Relations. Po dlouhou dobu neměla Ewing PR web odpovídající jeho postavení na trhu PR agentur. Změnu v tomto přístupu přinášejí nové webové stránky, které agentura právě spustila. Navíc se v jejich rámci představuje projekt RippleEngine – další součást Ewing Group.

„Nejprve jsme soustředili pozornost k vytvoření webu Ewing Group. Ten měl jasně integrovat všechny společnosti skupiny. Cílem nového webu samotné Ewing PR je poukázat na viditelné výsledky naší práce, tak aby co nejvíc hovořily za nás. Ukazujeme tak naše nejnáročnější projekty. Co projekt to výzva,“ říká spolumajitelka agentury Ewing PR Pavlína Rieselová a dodává: „Zpětná vazba je zatím pozitivní. Za první měsíc existence nových stránek jsme zaznamenali víc než 2 000 přístupů. A to aniž bychom ho anoncovali.“
Trend aktualizace webu se zdá v současnosti mezi významnými hráči na trhu poměrně rozšířený. Stejnou cestu zvolili například v rámci Ewing Group i BeefBrothers.

Ewing PR představuje nový web

Ewing Public Relations je zakládajícím členem Ewing Group, která v jedné rodině spojuje čtyři zcela specifické firmy. Díky spolupráci se sesterskými společnostmi BeefBrothers a Manage Social poskytuje klientům účinné širokospektrální kampaně vytvořené přesně na míru. Od června patří k Ewing Group i RippleEngine. „Jde o nový nástroj, který pomáhá marketingovým manažerům, agenturám a velkým společnostem účelně spravovat komunikaci a interakce v sociálních sítích,“ upřesňuje Jakub Hrabovský, duchovní otec myšlenky RippleEngine.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *