Hokejový fanoušek, uklízečka, školák nespouštějící zraky ze svého smartphonu a žena lovící klíče ve velké kabelce – to jsou hrdinové originálního reklamního videospotu, jenž propaguje novinku značky FAB, motorický zámek FAB ENTR.
Spot vznikl inhouse v marketingovém oddělení ASSA ABLOY a nasazen bude zejména v online kampani. „FAB ENTR je jedním z našich klíčových produktů a je skvělé, že se do tvorby videa zapojili i naši zaměstnanci. Někteří v něm i hrají,“ říká Eva Zupančič, marketingová manažerka ASSA ABLOY.
Video vtipným způsobem představuje veškeré výhody zámku FAB ENTR. Odemknete jej pomocí mobilní aplikace, otisku prstu či dálkovým ovladačem. Právě např. dálkový ovladač je ideální pro hokejového fanouška, který může pohodlně odemykat od televize, aniž by propásl rozhodující gól.
Propagace nového motorického zámku, který se vyrábí v továrně v Rychnově nad Kněžnou a je jednou z nejdůležitějších novinek v portfoliu produktů ASSA ABLOY na českém a slovenském trhu, je zaměřena především na koncové klienty.
Video ke zhlédnutí: