Marketing

Férový tendr vyškolil a certifikoval odborné konzultanty

Asociace komunikačních agentur udělila certifikát k poradenství čtyřem zkušeným odborníkům. Ti nyní mohou zadavatelům pomáhat s přípravou zadání podle standardů Férového tendru. Všichni konzultanti splňují podmínku dlouholeté praxe v oboru, všichni už provozují poradenskou praxi a často se na straně zadavatele účastní přípravy výběrových řízení.

Marek Buchta, někdejší vrcholový manažer agentur Grey, Carat a OMD se v roli konzultanta pohybuje už řadu let a má za sebou desítky konzultovaných výběrových řízení. David Novák v současné době působí v agentuře Leemon Concept, v oboru je už více než 20 let. Tomáš Avrat, dříve marketér značky Starobrno dnes působí na jižní Moravě jako konzultant. Marek Hlavica je výkonným ředitelem AKA. V roli konzultanta zhodnocuje zkušenost z firem jako Citibank, ČEZ, Plzeňský Prazdroj.

Příprava tendru je stále disciplína, kde zadavatelé cítí slabiny. Proto AKA uspořádala 7.5. už druhý workshop pro zadavatele. Zúčastnili se ho marketéři z Airbank, Autopalace, Stocku, Globusu, Tchiba a další. Workshop se soustředil na kvalitu briefu s ohledem na specifika jednotlivých komunikačních nástrojů.

„Férový tendr jen tak nějaká brožurka. Je to platforma, která pomáhá udělat výběrko efektivně. Tedy tak, aby zadavatel dostal od agentur co nejlepší nabídky,“ říká Marek Hlavica, konzultant a ředitel AKA v jedné osobě.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *