banner_left
Reklama

Figaro v letní kampani opět motivuje Slováky objevovat krásy jejich země

Tradiční značka čokolád a bonboniér Figaro ve spolupráci s Konektor Social CZ připravila pro slovenské zákazníky letní kampaň. Její hlavní myšlenkou je motivovat rodiny a blízké strávit společné chvíle při cestovaní po Slovensku.

Koncept kampaně vychází z claimu, který podporuje dlouhodobě budovanou ekvitu značky, „Pre chvíľu, ktorá nás spája“. Stejně tak v sobě kampaň spojuje i několik komunikačních nástrojů s hlavním cílem podpořit prodej produktů, budovat pozitivní image značky, motivovat spotřebitele získat atraktivní ceny a prožít spoustu společných momentů na krásných lokacích.

Do soutěže se může zapojit každý, kdo nakupí produkty Figaro od Mondelez, vyfotí se s nimi aspoň na jednom z měst z Figaro mapy a fotku nahraje do svého účtu na webu www.figaro.sk. Hlavní výhrou je rodinná dovolena na Rodosu od FIRO-tour v hodnotě 3000 eur. Každý týden se losují výherci týdenních výher, resp. jeden výherce tabletu Samsung Galaxy Tab A T510 10.1 a jeden výherce výletní akce od ZľavaDňa. Na závěr soutěže se vylosuje 60 výherců, kteří vyhrají dřevěné Figaro truhlice plné čokolády, resp. 30 výherců s nejvyšším počtem liků a 30 výherců, kteří navštívili nejvíc měst z Figaro mapy.

„Jsme velmi rádi, že v dnešní uspěchané době značka Figaro motivuje lidi najít si chvíli pro sebe a své blízké a cestovat po Slovensku. Minulý rok se díky naší soutěži zrealizovalo přes 1000 výletů a věříme, že i tento rok si Slováci najdou čas navštívit další krásná místa,“ říká Jakub Barvínek, brand manažer značky Figaro.

Kampaň vznikla pod taktovkou agentury Konektor Social. PR část kampaně a spolupráci s influencery realizuje agentura PR.Konektor SK. „Jsme rádi, že si Figaro náš rodinný letní koncept opět vybralo. Cestování na Slovensku zažívá obrovský boom, stejně jako u nás v ČR, takže nápad na soutěž s výlety po rodném kraji funguje v integrované komunikaci spolehlivě. Motiv cestování po Slovensku je v neposlední řadě vizuálně silný jak na sociálních sítích, tak při komunikaci s influencery, což nám pomáhá v budování image brandu, který se chce navrátit zpátky ke kořenům, doplňuje Kateřina Csiriková, Senior social media konzultant Konektor Social.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *