Komunikace

Foxconn vyráží hledat telenty na studentské veletrhy

Letošní působení společnosti Foxconn na veletrzích pracovních příležitostí, které jsou určený především studentům a absolventům, bude kompletně v novém designu. Ucelená prezentace nejlepšího zaměstnavatele pardubického kraje a druhého českého exportéra vyšla z návrhů kreativní dílny komunikační agentury Bison & Rose.

„Ve Foxconnu se dlouhodobě soustředíme na nábor talentovaných a ambiciózních studentů a absolventů, kteří se chtějí dál rozvíjet, učit se a získávat nové zkušenosti. Věnujeme jim velkou pozornost a nabízíme široké spektrum možností spolupráce,“ říká Dagmar Krausová, manažerka komunikace Foxconn CZ a dodává: „Máme speciálně sestavené adaptační a motivační programy. Cílem těchto programů je rozvíjet osobní a pracovní potenciál absolventů a nastartovat jejich samostatnou pracovní dráhu v naší společnosti.“

Koncept vychází ze sloganu „Vezměte svou kariéru do vlastních rukou“. „Studentům tím říkáme, že se nemají čeho bát. Ke kariéře je potřeba přistoupit aktivně a naplno využít své dovednosti. Koncept v sobě integruje více nástrojů. Od klasického stánku, přes letáčky, brandované kelímky na drink, dárky až po maskota Foxconn v podobě robota, který se volně pohybuje mezi studenty. Díky tomu máme větší šanci zachytit jejich pozornost a motivovat je k aktivitě naším směrem“ říká Marek Čaniga, kreativní ředitel Bison & Rose. „Vzhledem k tomu, že Foxconn je globálním lídrem v oblasti poskytování komplexních IT řešení, jsou do prezentace samozřejmě implementovány také moderní digitální prvky a aplikace, které studenty velmi baví,“ dodává Marek Čaniga.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *