Branding

Frisco v novém

Značka Frisco letos přišla s inovovanou recepturou, v rámci které přešla z ječného sladu na jablečný základ. Plzeňský Prazdroj tak rozšířil nabídku ciderů a vedle prémiového Kingswoodu bude nabízet i Frisco.

Chuťový profil nápoje zůstává stejný, kromě receptury se mění také obal a nově přibylo do škály příchutí Frisco Lesní ovoce.
S novým složením přichází značka i s dalšími změnami. I nadále se bude Frisco zaměřovat především na ženy, cílová skupina je však širší, oslovuje i věkovou kategorii 35+. Dobrou zprávou pro příznivce ciderů je jeho velice konkurenční cena. Mezi stávajícími příchutěmi Frisco Brusinka, Frisco Jablko & citron a Frisco Ananas & Lemongrass se nově objevila příchuť Frisco Lesní ovoce, ve které se dokonale snoubí chuť ostružin, borůvek a černého rybízu. Komunikace nového Frisca se opírá především o TV kampaň, která běží již od počátku května. TV spoty doprovází také printová a online komunikace.

Nové složení už stačilo zaujmout, což dokazuje fakt, že Frisco vyhrálo v kategorii ciderů prestižní ocenění Volby spotřebitelů. „S potěšením můžeme konstatovat, že se novému Friscu podařilo vyhrát mezi všemi konkurenčními cidery, což vnímáme jako velký úspěch a potvrzení toho, že jsme se vydali správným směrem. Ocenění si nesmírně vážíme,“ dodává marketingová manažerka Veronika Hořáková.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *