banner_left
Komunikace

Gemius nabízí unikátní systém pro multikanálovou komunikaci se zákazníky

Gemius zahájil spolupráci s firmou SalesManago a zavádí na český trh unikátní systém z oblasti automatického marketingu. Hlavní výhodou systému je to, že podrobně zná každý kontakt a dokáže s ním správně komunikovat, a to jak s jednotlivými zákazníky, tak se skupinami na základě segmentace.

Systém mimo jiné umožňuje personalizovanou vícekanálovou komunikaci, s jeho pomocí lze získat více kontaktů na zákazníky či připravit speciální edukativní programy.

Sales Manago nabízí email marketing a mobilní marketing či dynamický personalizovaný obsah webových stránek. Umožňuje také automaticky upravovat obsah zobrazený v RTB reklamní síti. Konkrétní chování anonymních a identifikovaných kontaktů na cílové webové stránce může vyvolat nebo zakázat specifické zprávy zobrazené v reklamní síti. Tímto způsobem je možné individuálně přizpůsobit reklamní sdělení na konkrétní uživatele na jakékoli webové stránce. Platforma nabízí také integraci s call centrem, pokud je nutná konzultace klienta s operátorem.

„Hlavní výhodou systému je segmentace návštěvníků, která usnadní připravit personalizovanou komunikaci se stávajícími a potenciálními klienty. Všechno probíhá automatický, což znamená úsporu času a práce. Systém již zaujal první klienty a očekáváme jeho úspěch na trhu“, říká Dominika Hejduková, Acount Manager společnosti Gemius.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *