banner_left
Reklama

George v nové kampani Spořitelny pomáhá řešit řadu praktických věcí

Česká spořitelna v nové kampani představuje George jako rádce, který klientům pomůže v řadě situací – například pomůže se zablokováním karty, poradí s PINem karty, hlídá platnost trvalých příkazů či ukládá účtenky.

Celkem banka připravila osm vtipných spotů, přičemž první odstartoval v pondělí 25. listopadu a do konce roku bude možné v televizi vidět čtyři z nich. Další čtveřice se pak představí v novém roce.

„Společným jmenovatelem jednotlivých spotů jsou komické až absurdní situace, ze kterých George vyjde vždy jako vítěz. Jde o volné pokračování loňské kampaně. Při svém loňském debutu v televizi, otevíral George dveře do budoucnosti. Během letošního roku se stal George opravdovým pomocníkem našich klientů, který jim pomůže i ve svízelných situacích,“ uvedla Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny.

Televizní kampaň bude zejména na stanici Nova a jejích přidružených kanálech. Vybrané spoty poběží rovněž v síti multikin Cinestar a Cinema City. Televize bude podpořena také POS materiály v pobočkové síti, silnou digitální komunikací a v novém roce bude kampaň na George i na venkovních reklamních nosičích.

Na přípravě kampaně se podílela kreativní agentura VMLY&R. Reklamní spot natočil režisér Marek Partyš, který se před rokem podílel na první sérii kampaní na bankovnictví George.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *